Tässä blogissa kerron omasta elämästäni.
 
Olen aina ollut todella herkkä ja aistinut asioita. Meillä on vahvasti suvussa esiintyvä ns. "kuudes aisti", siksi minä sitä kutsun. Kuudennen aistin omaavia ei ole järjellä enää, kuin minä ja äitini, muut ovat jo menneet rajan toiselle puolelle.

Kuudes aisti on jonkinlainen näkemisen, tuntemisen ja kokemisen lahja. Pystymme hereillä ollessamme aistimaan asioita, joita pian tulee tapahtumaan. Näemme ja aistimme myös unien kautta. Äitini käyttää nimeä "etiäinen", kun aistii asioita ja minä käytän samaisesta asiasta nimitystä "flässi eli flash". Yleensä tykkään kirjoittaa sen noinkin karkeasti, kuin flässi. 

Elämäni on ollut vaikeaa ja olen kokenut monia tunteita ja käynyt läpi monia kivuliaita, mutta opettavaisia elämänvaiheita. Olen nähnyt elämän ääripäät. Tämä kaikki on ollut henkistä kasvua. Kaikilla ja kaikelle on tarkoituksensa.

Nyt olen kuitenkin tullut siihen vaiheeseen elämässäni, että on aika viedä nämä asiat seuraavalle levelille. Alkaa etsimään ja opiskelemaan syvällisemmin mitä tämä kuudes aisti haluaa minulle kertoa ja miksi minä olen saanut tämän "lahjan". Kiinnostuksiini kuuluu henkimaailma. Olen tutustunut enkelihoitoihin, positiivisiin energioihin, kanavointiin ja elämäntulkintoihin sekä moneen muuhunkin asiaan. Kerron mitä olen asian eteen tehnyt ja mitä olen saanut selville. Tästä eteenpäin en vielä tiedä mitä tapahtuu, mutta minulla on suunnitelmia, jonka aion toteuttaa. Tästä kaikesta tulen kirjoittamaan.

Sen vielä sanon, etten ole mitenkään erityisen hyvä kirjoittaja. En ole koskaan erityisesti välittänyt opiskella esimerkiksi oikein kirjoittamista, joten minulla tulee olemaan teksteissäni paljon virheitä, mutta älä anna sen häiritä.

Tervetuloa lukemaan blogiani.