Minulle tehtiin loppuviikosta etänä kanavointi. Kanavoinnin teki eräs selvänäkijä.

Kanavointiin on aina hyvä antaa suostumus, näin kanavointi on avointa ja luotettavaa. Kanavointi on lyhyesti kuvailtuna tiedon siirtoa. Selvänäkijä tekee yhteistyötä korkeimman valon ja rakkauden kanssa. Selvänäkijä valitsee rauhallisen hetken voidakseen keskittyä ja niin sanotusti "avaa linjan". Selvänäkijä aistii, kuulee tai näkee asioita. Hän on eräänlainen välikappale henkimaailman ja asiakkaan välillä. Selvänäkijä saa viestejä henkimaailmasta ja kirjoittaa ne suoraan paperille tai kertoo ne kasvotusten asiakkaalle.

Kanavointi tulee yleensä enkeleiltä, henkioppailta tai valon olennoilta. Mukaan voi tulla myös luonnonhenkiä tai asiakkaan henkimaailmaan poistunut läheinen. Kanavointi sisältää aina myös hoitavaa energiaa. Koskaan ei voi tietää millainen kanavointi tulee olemaan.

Etänä tapahtuvassa kanavoinnissa selvänäkijä lukee kaukana asiakkaan energioita. Energian välityksellä selvänäkijä saa erilaisia vaikutelmia, millainen asiakas on ihmisenä. Joskus selvänäkijä saattaa käyttää apunaan enkeliviesti-tai tarot-kortteja.

Sitten itse kanavoinnin tulokseen, jonka sain sähköpostiini. Tarkasti en lähde kanavointiani ruotimaan, koska kanavoinnit sisältävät hyvin henkilökohtaisia tietoa ja saattavatkin paljastaa ihmisestä herkkiä ja arkaluontoisia asioita.

Olin positiivisesti yllättynyt, kuinka tarkasti ihminen, joka ei ollut koskaan nähnyt tai jutellut minun kanssani henkilökohtaisesti, pystyy kertomaan minusta noinkin yksityiskohtaisia asioita. Olin todella hämmästynyt. Välillä suuni oli kirjailmellisesti auki ja loppua kohden huomasin hymyileväni leveää, positiivista hymyä, josta sain hyvää mieltä ja voimaa moneksi päiväksi.

Kavavoinnissa kerrottiin, että olen hyvin kultainen ja ystävällinen ihminen, jolla on avoin sydän. Olen hyvin avoin ihminen ja siksi useasti tuntemattomat ihmiset tulevatkin juttelemaan minulle, tietämättä itsekään miksi näin tapahtuu. Minulla on niin kutsuvat ja myönteiset energiat ympärilläni. Kanavoinnissa kerrottiin myös, että koti on minulle tärkeä. Olen sosiaalinen ja saatan päivän aikana tavata useita ihmisiä, jonka vuoksi tarvitsen omaa aikaa ja tilaa rentoutuakseni ja ladatakseni akkuja. Erittäin osuvasti ilmaistu.

Olen kokenut kovanoloisiakin oppiläksyjä ja jotkin asiat olenkin joutunut kokemaan kantapääni kautta. Menneitä ei kuitenkaan kannata kuljettaa turhaan mukanaan, vaan niistä on päästettävä irti. Menneiden murehtiminen vain vie energiaa ja läsnäoloani tästä hetkestä. Olen kypsynyt vuosien varrella ja vaikeudet ovat muovanneet minusta viisaamman ja vahvemman.

Tämä vuosi tuo tullessaan iloisia asioita ja joitakin muutoksia. Tasaista edistymista ja kehitystä on kuitenkin edelleen luvassa. Minun tulisikin muistaa hieman useammin kiitellä itseäni hyvin tehdystä työstä. 

Kanavoinnissa on tulevaisuuteeni monia hyviä neuvoja ja mietteitä, joita minun tulisikin ajan kanssa pohdiskella. Niistä saan varmasti positiivista energiaa ja ispiraatiota. Kanavoinnissa on myös paljon henkilökohtaisia asoita menneisyydestäni, mutta niitä en lähde tässä avaamaan.

Suosittelen lämpimästi kaikille kanavointia. Se voi olla avain mietteisiisi ja avata uusia polkuja elämääsi.