Kävin selvänäkijän vastaanotolla henkilökohtaisessa opastuksessa, jossa keskustelimme tämänhetkisestä tilanteestani. Vastaanotolla olin noin tunnin verran.

Esittelimme aluksi normaalisti itsemme ja minua kehoitettiin istumaan nojatuoliin ja ottamaan mukava ja miellyttävä asento. Aurinko paistoi ihanasti ikkunasta ja oloni oli postiviinen. Tunsin, että tänään saan vihdoinkin vastauksia ja saisin elämälleni oikean suunnan. Tietysti selvänäkijällä käynnin jälkeen tulee aina uusia kysymyksiä mieleen ja niitä täytyy pohtia ja työstää rauhassa.

Selväkijä sanoi, että "sinulla oli jotain huolia, joihin haluaisit apua ja neuvoja." Kerroin ensiksi millainen minä olen. Kerroin, että meillä on ollu kolmessa sukupolvessa jonkinmoista näkemisen lahjaa. Olen hyvin herkkä aistimaan asioita. Kerroin, että olen nyt tullut tienristeykseen, enkä tiedä mihin suuntaan minun tulisi lähteä. Kerroin, että tahtoisin tietää miksi olen saanut tämän lahjan ja mitä minun tulisi alkaa tekemään. Heti aika alussa hän kysyi minkä ikäinen olen. Sanoin, että olen 32 vuotias. Hän mietti hetken. Tunsin, että hän mietti 1. aallon lapsia eli Indigolapsia. Se hänelle tulikin ensimmäisenä mieleen, kun näki minut. Indigoita alkoi syntymään vuonna 1985. Minä olen syntynyt lähellä loppuvuotta 1984. Selväkijä oli sitä mieltä, että olen hieman "yli-ikäinen" Indigo, koska Indigot ovat tavallisesti noin 20-30 vuotiaita, mutta myös minun ikäluokan ihmiset voivat olla Indigoja. Hän oli kuitenkin sitä mieltä, kun katsoi energioitani ja keskusteli kanssani, että olen melko varmasti Indigo. Indigolapsien jälkeen on tullut kristallilapsia, sateenkaarilapsia, tähtilapsia ja monia muita lapsia, joiden sanoma on hyvin samankaltainen. Kaikki tuovat viestiä ja muutosta, jolla pääsisimme taas lähemmäksi niitä korkeampia energioita, jotka olemme aikojen saatossa unohtaneet.

Indigoille herkkyys ja henkisyys on tavallista. He ovat energisiä luonteeltaan, he ovat oikeuden ja muutoksen tuojia, he myös provosoivat ihmisiä tahallisesti. He eivät taivu maailman lakien ja sääntöjen muottiin, vaan haluavat muuttaa käsityksiä ja tuoda uusia näkemyksiä esille. Indigot ovat haasteellisia, he laittavat itsensä alttiiksi ja ajavat asiaansa ja mielipiteitään lähes väkisin, jotta ihmiset ymmärtäisivät ja näkisivät heidän tuomaa viestiä. Indigoiden mielialat heilahtelevat herkästi, koska he kokevat asiat niin vahvasti. He kokevat suuria muutoksia ja oppivat elämänsä aikana paljon asioita, tästä aukeaakin heidän elämän tehtävänsä. He ovat auttamassa ihmisiä, muuttamassa käsityksiä ja maailmaa, antamassa tietoa ja ymmärrystä. 

Kerroin myös menneisyyden taakastani ja selvitimme miksi minun tuli hyvin pienenä lapsena kokea vääryyttä ja sopimattomia asioita, jotka heijastuu vielä nykyisyyteenikin. Kerroin, että minulle oli aiemmin tehty kanavointi, jossa mainittiin myös menneisyydestäni ja vahvasti välittyvää "oikeus" sanaa. Kerroin eräistä henkilöistä selvänäkijälle ja hän katsoi heidän energioitaan sekä kanavoi yhden henkilön kanssa, joka on siirtynyt rajan toiselle puolelle. Selvänäkijä oli aina välillä hiljaa ja otti yhteyttä henkimaailmaan. Olin välillä sllmät kiinni ja koitin olla mahdollisimman avoin, jotta minun tunteeni ja energiani olisi helppo lukea. Myöhemmin hän sanoikin, että minua oli helppo lukea, koska olin niin avoin. Myös samanhenkisyys ja näkemisen lahjani kautta minua oli helppo auttaa. Hänellä oli istunnossa mukana Tarot kortit, mutta hän sanoi naurahtaen, että näille ei kyllä ole tarvetta.

Pienestä pitäen olen kokenut monenlaisia murheita, pettymyksiä ja esteitä. Elämäni ei ole ollut koskaan helppoa. Monesti olen miettinyt, että tälle kaikelle on varmasti syynsä, mutta en siihen meinannut uskoa, koska ajat olivat todella raskaita. Koin ikäviä ja kipeitä asioita. Olin ennen katkera elämäni ainaisista vaikeuksista. Näin aikuisena näen asioiden todellisen tarkoituksen. Elämä on ollut rankkaa, mutta se on opettanut niin paljon. Olen nykyään jopa sitä mieltä, että ellen olisi käynyt ikäviä asioita elämässäni läpi, en olisi oppinut ja päässyt tähän elämänvaiheeseen, jossa nyt olen. Minua on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti, mutta niin minäkin olen käyttäytynyt muita ihmisiä kohtaan sopimattomasti ja hyvin epäoikeudenmukaisesti. Tunnen vahvasti, että elämäni on ollut henkistä kasvua, joka on valmistellut minua tähän hetkeen. Kun ajattelen asioita, näen nyt selvästi, että minun tuli kokea tietyt asiat ja ottaa niistä opikseni. Itsetuntoni, arvostukseni ja koko elämäni tallottiin maan rakoon, mutta minä nousin kaikesta huolimatta. Miksi? Vastaus on selkeä, koska minun elämän tarkoitus oli kokea asioita, jotta saisin mahdollisimman paljon kokemuksia, jotta voisin tulevaisuudessa auttaa muita. Ensin täytyy itse kokea asioita, ennen kuin voi ja on valmis auttamaan toisia. Omakohtaiset kokemukset antavat ihmisille enemmän, koska he tietävät mistä puhun. Jos en olisi kokenut asoita, en voisi sanoa kirkkain silmin, että kyllä minä ymmärrän sinua ja sinun tilannettasi. Ei kukaan voi kuvitella asioita, joita ei itse ole kokenut. Toisen tuskaan on helpointa samaistua vain omakohtaisella kokemuksella.

Seuraavaksi puhuimme siitä, että voisin tehdä tästä herkkyydestäni työvälineen itselleni. Minun tulisi rakastaa itseäni ja tuntea sydämellä asiat. Löytää oma tarkoitukseni ja merkitykseni tässä elämässä. Löytää oma itsensä ja omat rajansa. Arvottomuuden tunteen, syyllisyyden ja menneisyyden taakasta irti päästäminen. Minun pitää oppia pitämään puoleni, olen oman elämäni herra. Ainainen miellyttämisen tarve ei ole tervettä, myös siitä pois pyrkiminen on tärkeää. Rakasta ja arvosta itseäsi. Selvänäkijä suositteli minulle matkamenetelmää, jossa matkataan teraputin ohjauksella menneisyyteen. Minun tulisi myös puhdistaa itseäni, antaa anteeksi itselleni ja muille, irtipäästöä ja anteeksiantoa tulisi harjoitella. Tunnekehoni on niin täynnä kaikkea, että sitä olisi syytä puhdistaa. Saada tukkeumia ja blokkeja pois. Käsitellä hoitojen ja alitajunnan kautta asioita. Käsitellä asioita pienen minän näkökulmasta, auttaa ymmärtämään asiat ja tukemaan häntä. Kertoa, että nykyään olen onnellinen ja vahva tasapainoinen nainen. Kaikki tulee järjestymään. Minun tulisi hyväksyä herkkyyteni ja suojata samalla itseäni paremmin, etten kokisi asioita niin raskaasti. Otan muiden asiat liiaksi itselleni ja tämä ei pidemmän päälle ole hyväksi, koska se voi sairastuttaa mielen. Täytyy myös valikoida paremmin, eli esimerkiksi poistaa elämästä negatiivisia ihmisiä, joista tulee vain huonoa mieltä. Valikoida, myös tilanteita, joihin tietoisesti suuntaa ajatuksensa. Täytyy myös tiedostaa ja huomioida paremmin omat tarpeensa. Pitää huolta itsestään niin fyysisesti, kuin henkisesti. Liikunnan lisääminen olisi myös tärkeää. 

Kerroin, että minulla on nyt hyvä ja turvallinen kumppani, joka hyväksyy minut sellaisena, kuin olen. Selvänäkijä sanoikin, että on hyvin tärkeää, että on kumppani, johon voi turvautua ja saada tukea. Saan olla oma itseni, oma persoonani juuri tälläisena, kuin olen. Hyväksyisin itseni ja alan välittämään ja huolehtimaan itsestäni ja tarpeistani paremmin. Tämän tapahduttua alkaa hiljalleen paranemisprosessi ja mieli ja keho alkaa eheytymään. Näitä asioita minun tulisi alkaa työstää, jotta saisin energiaa ja positiivisuutta elämääni. Perus negatiivisuuteni saa nyt väistyä ja uuden minän rakentaminen alkaa. 

Selvänäkijä suositteli minua tutustumaan laajasti erilaisiin asioihin. Tutustua chakroihin ja niiden kanssa työskentelyyn. Meditaation lisäämistä ja energioiden puhdistamista, valon ja rakkauden energiat ovat hyviä ja parantavia. Hän suositteli minulle myös energiaterapeutti koulutusta, jossa opiskellaan laajasti kaikkea. Mitä enemmän saan tietoa, sitä parempi. Kannattaa koota itselle mahdollisimman kattava paketti tietoa, josta sitten tekee sen oman näköisen paketin ja hyödyntää sitä. Intuitiota kannattaa kuunnella. Erilaisia henkisiä asioita täytyy nyt alkaa opiskelemaan, jotta pääsee siihen päämäärään, johon minua nyt ohjataan. Selvänäkijän polkuni on kuulemma selvä.

Maadoitus on todella tärkeää. Minä en ole  erityisemmin itseäni maadoittanut tai puhdistanut. Nyt alankin keskittymään maadotuiksiin ja suojauksiin ja avaamaan chakrojani. Mielen täytyy olla selkeä ja rauhallinen, jotta kaikki tapahtuisi puhtaasti ja järkevästi. Maadoituksen kautta tämä kaikki alkaa hiljalleen tasapainottumaan. 

Tässä näin pääpiirteittäin asioita, joita kävimme läpi tunnin aikana. Jään pohtimaan ja tutustumaan energiatepautin koulutusta. Alan työstää asioita hiljalleen. Paljon on opittavaa ja käsiteltävää. Sen käsittelemiseen ja oppimiseen ei riitä päivä tai pari, ei kuukausi eikä vuosikaan. Tämä tie tulee olemaan pitkä ja sitä tulee vain nöyrästi kulkea. Hetki hetkeltä olen kuitenkin lähempänä tavoitettani. Tämän ei kuulu olla helppoa, tämä on matka, jota opitaan pikkuhiljaa.